Congrats Along For Being Mr Tunang orang

By sophea ◇ - 6:33 AM

 Heyo guys , assalamualaikum . Today is such a hectic day though . Its my brother's engagement day !! I'm excited bcs he is my eldest brother . Tak sangka dah nak kahwin along gemuk .

His fiance lives dekat cheras while us dekat teluk Intan. So idk kenapa ingat kejap je  but then end up jadi 3 jam lebih sebab hujan lebat kot . Rasa nak patah pinggang jugak while dealing with my motion sickness . Thank god tak muntah dalam kereta . 

But shhhh , jadi driver lagi susah .So I won't complain more . 



Alhamdulillah everything going well and I hoping the best for their future . Kinda excited sebab nanti dapat sister in law . 

But I just realized yang idk much about adat and hantaran all that (lol me ) . 

Korang sama tak macam sophea ? Tak pandai sangat pasal adat.  Sebaik I have aunty and my mom yang know that well.  

I don't have proper photo :(

Funny part , masa makan-makan kat rumah bakal tunang my brother tu boleh pulak terjatuhkan penutup nasi! Mahu terkejut makcik kat sana . Maaf makcik saya memang clumsy . 

All this make me notice that time really flies so fast. I'm not a kid anymore sobs sobs . 

Till then . 

Thank you for reading guys . 


  • Share:

You Might Also Like

5 comments